RAMSLÖK 09.02

ramslo%cc%88k

Uppdatering på ramslök experimentet: ingenting har hänt ännu.

Fröna som jag i min iver hadde trott börjat gro, hadde börjat mögla istället. Så det blir att vänta vidare. Jag längtar så efter ramslök! Ärligt talat så kan jag tala om att jag faktiskt aldrig har smakat ramslök, och aldrig sett en i levande livet, men internett får ju ramslök sjukan när det närmar sig våren och man blir ju lite påverkad av sådan god marknadsföring.

Här där jag håller till så växer inte ramslöken vild, så jag fortsätter att vänta i spänning på att få se löken ”live” om jag har tur.

Kommentera

